Dlaczego Platforma B2B?
e-Mail lub Telefon | Platforma B2B | |
---|---|---|
Składanie zamówień | ||
Szybkie potwierdzanie zamówień | ||
Aktualne stany 24/7 | ||
Stały dostęp do pełnej oferty | ||
Zdjęcia produktów | ||
Katalogowanie wg grupy rośliny | ||
Katalogowanie wg formy uprawy i wyglądu | ||
Opisy produktów | ||
Podręczna historia zamówień | ||
Lista ulubionych i porównywarka roślin |
Potrzebujesz pomocy?
Najczęściej zadawane pytania
Dlaczego nie mogę się zalogować od razu po rejestracji?
Platforma B2B dostępna jest tylko dla zatwierdzonych użytkowników. Po rejestracji należy zaczekać na weryfikację konta przez administratora. Czas oczekiwania zależny jest od podanych danych – im dokładniej uzupełnione zostały pola, tym sprawniej ona przebiega.
Po akceptacji konta otrzymasz wiadomość e-mail z danymi umożliwiającymi dostęp do pełnego spektrum platformy.
Co się dzieje po złożeniu zamówienia?
Po złożeniu zamówienia, sprzedawca potwierdza jego przyjęcie do weryfikacji. Wtedy też ustalane są szczegóły dot. sposobu i terminu odbioru lub dostawy, a także sposób płatności. Przyjęcie zamówienia nie jest równoznaczne z jego potwierdzeniem. Rezerwacja potwierdzonego materiału następuje po wpłacie zaliczki, wynoszącej 20% wartości potwierdzonego zamówienia.
Zamówienia potwierdzane są zgodnie z kolejnością ich pojawiania się.
Dla kogo widoczne są ceny roślin?
Ceny widoczne są jedynie dla zalogowanych użytkowników, którymi są hurtowi klienci Szkółki. Oznacza to, że dla detalicznych klientów centrów ogrodniczych ceny są niewidoczne.
Czy podane ceny są netto, czy brutto?
Oferta zawiera ceny hurtowe NETTO przyjęte przed sezonem. Obowiązują one przy przy spełnieniu warunków sprzedaży
W pozostałych przypadkach obowiązujące są ceny detaliczne.
Przedstawione w ofercie ceny roślin nie obejmują kosztów transportu oraz opakowań.